sobota, 7 czerwca 2014

Mój nowy nabytek



Dzisiaj z okazji spóźnionego Dnia Dziecka dostałam… Dary Anioła. Miasto Kości :D
I spotkałam się z wielką niewiedzą ze strony sprzedawcy w księgarni. Uznała ona, bowiem, że to:



jest okładka filmowa. 
Ale koniec końców mam moją pierwszą część, i zaczątek kolekcji, w amerykańskiej okładce i oczywiście czytam jeszcze raz w oczekiwaniu na tłumaczenie Miasta Niebiańskiego Ognia.


~~ Zaczytana Lightwoodówna~~

P.S Książeczka już dawno przeczytana, a w moich zbiorach znalazło się Miasto Popiołów :D więc znów czytanko. Potem wstawię zdjęcie książeczki po skończeniu. (mega dużo karteczek z cytatami :D)

3 komentarze:

  1. Tak się składa, że ja posiadam "Miasto Kości" z okładką filmową, z której Jace paraliżuje swoim spojrzeniem ;)
    A ja poczekam na oficjalną wersję polską, muszę trochę odpocząć od "Darów".
    Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam na własność miasta kości, niestety jestem skazana na bibliotekę i e-booki. Życzę miłej lektury i obowiązkowe pytanie kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Nowy rozdział ukarze się najprawdopodobniej w pierwszym tygodniu wakacji :P

      Usuń

Komentarze mile widziane :D