poniedziałek, 26 stycznia 2015

Konkurs !!!

Wyniki konkursu widać już od jakiegoś czau na blogu.
Postanowiłam w końcu napisać posta podsumowującego konkurs.
Niestety dostałam mało prac. No trudno, widocznie konkurs się nie spodobał.

Zwyciężyła Nysiątko :)
To jej genialny art jest teraz  nagłówkiem bloga i dlatego zmieniłam cały styl. Musiałam wybrać kolorki bardziej pasujące do arta, a mianowicie - jak widzicie - brązy i czernie.


Mam nadzieję, że nowy wygląd wam się podoba :)
Na pewno będę jeszcze dopracowywać ten look i chętnie przyjmę wasze rady :)


Pozdrawiam :*
~~ Lightwoodówna~

2 komentarze:

  1. BOSKO!!!
    Nominuję cię do Libster Blog Aword!!! Więcej informacji TU:
    http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/2015/03/libster-blog-aword.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane :D