wtorek, 22 kwietnia 2014

A rozdział w ciąż nie powstał...



Wiem, wiem powinnam pisać rozdział, a ja zajmuje się wszystkim oprócz tego... na przykład rysowaniem mangi :D nie idzie mi to jeszcze za dobrze, ale nie mogłam się powstrzymać przed pochwaleniem moimi bohomazami :) takie tam bazgroły, ale co ja będę się rozpisywać, sami zobaczcie:




I jak? Teraz przynajmniej wiecie czym się zajmuje zamiast pisać nowy rozdział :D, ale postaram się jak najszybciej ten rozdział napisać i dodać. Wiem, że już wiele razy wam to obiecywałam, ale różnie to bywa, teraz mam nadzieję, że was nie zawiodę.

Pozdzrowionaka po świątecznym leniuchowaniu i powodzenia dla gimnazjalistów, którzy już od jutra zaczynają pisać testy :D za rok ja… masakra


~~ Lightwoodówna ~~

2 komentarze:

  1. Masz pewną kreskę na tych obrazkach, nie są takie złe :)
    Czekam, aż wena do Ciebie przyjdzie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      i przepraszam, ale przez pewne nieprzewidziane okoliczności rozdział nie został jeszcze skończony. Postaram się dzisiaj, albo jutro go dodać :D
      ~~ Lightwoodówna ~~

      Usuń

Komentarze mile widziane :D